7 Eylül 2016 Çarşamba

Now You See Me 2 / Sihirbazlar Çetesi






 Uzun zaman sonra Elly sinemaya gitmişti.

 Aslında Buz Devri'ne gitmek istiyordu kendileri ama bir de baktı ki kendisini bu filmde bulmuş.

 Şimdi bakalım neler denebilir bu film için?...

 Bilindiği üzere serinin ilk filmi 2013 yılında vizyona girmişti ve o zaman yaklaşık 350 milyon gibi bir hasılat toplayarak adından iyi bahsettirmişti.

 İlk filmde adından da anlaşılacağı üzere bol bol sihir, hile ve de aksiyon söz konusuydu yani en azından ben öyle tahmin ediyorum çünkü ikincisi filmin formatı tam olarak böyleydi. Yine mi kafanızı karıştırdım yoksa.. şunu belirtmek istedim; ilk filmle alakalı hiçbir şey hatırlamadan ikinci filmi izlemeye giden bir insanım ben.Neden böyle bir şey yaptım bilmiyorum. Yine de işe olumlu tarafından bakarsak buna rağmen pek bir kopukluk hissetmedim iki film arasında, açıkçası. Neden mi, çünkü film boyunca bir sonraki adımın ne olacağını hep tahmin ettim, ettik bir çok izleyici... Tipik bir giriş gelişme ve sonuca sahipti bana göre. Filmin içinde bir iki tane "vaaayyy" dedirtecek sahne haricinde gerisinin sıkıcı olması gerçekten üzücü idi.

 Bu tarz filmlerde izleyicilerin her zaman büyük beklentileri olur; özellikle devam filmi ise bu beklenti kat ve kat artar. O yüzden yeterince tatmin edemedi beni film, malesef. Yine de siz bilirsiniz tabi ki...

 Tabi ki her ne olursa olsun size birkaç bilgi vermek isterim filmle alakalı...

 Serinin 3. filminin yapılacağı çoktan duyuruldu.

 Serinin ilk filminde yer alan Isla Fisher ikinci filmde oynamamıştı. Sebebi Fisher'ın hamile olmasıymış. Bu yüzden kendisini 3. filmde tekrar görebileceksiniz.

 Bu filmle birlikte Morgan Freeman ile Michael Caine 6. kez aynı filmde beraber oynamış oldu.

 Morgan Freeman demişken... Freeman'ın bu devam filminde aslında yer almayacağını, sonradan kararını değiştirip projede yer aldığını biliyor muydunuz?...

 Bu arada normalde devam filminin ismi "Now You See Me: Now You Don't" olacakken daha sonradan karar değiştirip "Now You See Mee; The Second Act" olarak değiştirilmiştir.

 Son olarak filmimiz şu ana kadar 324 milyon dolar hasılat yapmış dünya genelinde diyerek yorumu siz okuyucularıma bırakıyorum. 

İyi seyirler














1 yorum:

  1. Ben iki filmi de çok beğenmiştim. Hatta ikinci filme daha farklı ne yapabilirler ki diyerek biraz ön yargılı gitmeme rağmen oldukça beğenmiştim. Sürprizlerle doluydu benim için. :) Tabi farkı beklentiler farklı sonuçlar doğurabiliyor. :)

    YanıtlaSil