18 Haziran 2016 Cumartesi

Ramazan Filmleri/ Movies for Ramadan






 Merhabalar, merhabalar ve yeniden merhabalar :)

 Neler neler yaşadım buralarda yokken bir bilseniz...

 Biraz ramazan, biraz okul bitiyor diye arkadaşlarla vedalaşmalar en çok da bütünlemeler...

 Tipik Eliconava yaşantısı işte...

 Sizler neler yaptınız peki, nasıl gidiyor hayat, ramazan, yaz ve tabi ki sı cak laaarrrr...

 Allah yardımcımız olsun.

 İşte tam da böyle zamanlarda benim en çok sevdiğim aktivite olan film izlemeyi de kendi menfaatime göre değerlendirdim. :)

 Bu aralar iki tür arasında gidip geldim. Animasyonlar ve Chuck.

 Malum bu sıcaklar, bütünlemeler falan insanda kafa bırakmıyor. O yüzden nerede anlaşılması kolay izlemesi eğlenceli bir şey var; orada ben vardım; ki bu gidişle böyle de devam edecek. :)

 En son yani dün, hele şükür, benim en sevdiğim animasyonlardan biri olan Kung Fu Panda 3 'ü izledim, üstelik benim gibi animasyan sever başka bir arkadaş bularak :D

 Gün boyu birlikte çok güzel bir vakit geçirmiştik, akşama da tatlı niyetine Kung Fu Panda'yı izlemek büyük bir eğlence oldu bizim için. :)

 Yine çok konuştum galiba ben, o zaman Elican kaçar, size animasyon dünyasında iyi eğlenceler dilerim.

İyi seyirler










 

4 yorum:

  1. Hababam sınıfı izlenir ya bu Ramazan'da en iyi o gidiyor :)

    YanıtlaSil
  2. Animasyonlaraaa bayiliiiiiriiiiiim elicanova ^^

    YanıtlaSil
  3. Animasyonu ben de çok severim. Çok da güzel dublaj yapıyorlar, bizden espriler güzel oluyor. Gerçi bu sıralar kitaplara sardım. Malum ramazan sıcak geçiyor. Resmen elimde kitap, yayılıyorum :) Sevgiler canımcım ❤

    YanıtlaSil