1 Haziran 2016 Çarşamba

Black Books





 Size daha önce Black Books'tan bahsetmiş miydim?

 Ne ara bahsedeceksin Elican, filmden başka bir şey mi önerdin şu güne kadar?

 Tamam, sakin olun haklısınız, biraz geç kaldım bunun hakkında konuşmak için, af edersiniz. :)

 Şimdi eski günlerin hatırına diyorum dinleyin beni. :)

 2000/2004 yılları arasında yayınlanmış bir İngiliz dizisi Black Books.

 Bernard Black isimli aksi, inatçı bir kitapçı, onun yanında çalışmaya başlayan Manny Bianco ve Bernand'ın eski sevgilisi yeni arkadaşı Fran Katzenjammer üçlüsü etrafında gelişen olaylar dizisi.

 Toplam 3 sezona sahip dizi 2 senede bir gösterime girmiş. (Sherlock gibi)

 Absürd komedi türündeki dizinin her bölümü ortalama 25'şer dakika ve toplam 18 bölümden oluşmaktadır. Yani anlayacağınız bir kaç saate bitirebilirsiniz diziyi ya da benim gibi son bölümünü aylar sonra izleyip öyle de veda edebilirsiniz diziye. Tercih sizin. :)

 Çok fazla şey söyleyip kafanızı  bulandırmak istemem. Ama şunu bilin; Black Books yıllandıkça güzelleşen şaraba benzer. Hiçbir zaman eskimez aksine zaman geçtikçe daha da güzelleşir kendileri. O yüzden aman efendim bu eskiymiş, ben sevmem eski şeyleri gibi ön yargıları çöpe atalım hemen izlemeye başlayalım.

İyi seyirler


 Ha bu arada jenerik müziğini bir de benim için tekrardan dinleyin mesud edin şu kızcağızı :)











4 yorum:

  1. 25 dakika çok kısaymış :) Son bölümü bekleyemem hiç bir zaman sabırsızım ben :) kısa olacak ama değerlendireceğim boş günlerime az kaldı :)

    YanıtlaSil
  2. Duymamıştım öğrenmiş oldum sayende, teşekkürler balım ❤

    YanıtlaSil