21 Mayıs 2016 Cumartesi

Wild / Yaban




 Yeni bitirdim izlemeyi.

 Yer yer duygulandım, yer yer mutlu oldum.

 Güzel bir filmdi, belki şarkısından dolayı böyle diyorumdur ama güzeldi.

 2014 yılında vizyona girmiş başrolünde Reese Witherspoon bulunuyor.

 Konusu için Into the Wild filminin kadın versiyonu denebilir.

 Witherspoon bu rol için tekrar Oskar'a aday gösterilse de alamamış. (2006 yılında Walk with Line filmiyle Oskar'ı kazanmıştı.)

  Filmin gerçek bir hikayeye dayanır. 2012 yılında Cherly Strayed 'Wild: From the Lost to Found on the Pasific Crest Trail' adlı bir anı kitabı yayınlar. 2013 yılında Witherspoon bu kitabın filminin çekilmesi için gerekli kişilerle görüşür. Film 2014 yılında vizyona girer.

 Film hakkında biraz da tuhaf bilgi isteyenler;

 Filmde genç Cherly karakteri gerçek Cherly Strayed'in kızı tarafından oynanmıştır.

 Normalde gerçek Cheerly bu yürüyüşü yaparken 26 yaşında iken Witherspoon bu rolü oynarken 38 yaşında imiş.

 Filmde Cherly'nin annesi rolünü oynayan Laura Dern gerçek hayatta Witherspoon'dan sadece 9 yaş büyükmüş.

 Filmdeki (bana göre) en ilginç bilgi ise yönetmenin Witherspoon'a ocak ya da çadır kullanım klavuzlarını okutmamış olmamasıdır. Bütün deneme yanılma sahneleri gerçekmiş, rol yapılmıyormuş.

 Filmle ilgili söylenmesi gereken en önemli şey ise kesinlikle aile filmi olmadığıdır. Birçok insan için sıkıcı akmayan bir film gibi gelebilir. Çünkü filmin konusu bir iç hesaplaşma. Yine de bu tarz filmleri seviyorsanız izleyin derim.

İyi seyirler






4 yorum:

  1. Reese bana çok sempatik geliyor. İzleyeceğim inşallah. Bu arada son film yazıma baktın mı canım? ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoktaaan, yayınlandığı gün okudum. :) Ellerine sağlık. :)

      Sil
  2. sevmiştim ben deee yakınlarda izlediim :)

    YanıtlaSil