5 Mayıs 2016 Perşembe

Üzücü Bir Film




 Bir film izlemiştim zamanında. Onu düşünüyorum şimdi.

 Film hakkında hatırladığım tek şey beni rahatsız ettiği.

 Kadınların ikinci planda olduğu ortamlardan nefret ediyorum. Bu filmde de açık açık bunu gösteriyorlardı.

 Ha bir de Aborjinler'in insan olmadığı ya da ikincil tür de bir insan olduğu anlatılıyordu.

 Bayağı üzülmüştüm filmi izlerken. İnsanoğlunun bu kadar acımasız, kötü olduğunu sergileyen filmler her zaman canımı sıkmıştır.

 Bana her yağmurun ardında bir gökkuşağı olacağı öğretilmiştir. O yüzden böyle filmleri hiç bir zaman sevemedim.

 Yine de söylemem gerekirse; film başarılı bir işçiliğe sahipti. Ki olmasaydı ben nasıl bu kadar etkilenebilirdim ki... :)

 Ama ben filmi izlemenizi istemiyorum. Zaten hayat bizi yeterince üzülüyor. Bir de filmler yüzünden canımız sıkılmasın. :)

 Filmin adı 'The Piano'

 1993 Amerikan yapımı.

 Film zamanında 8 dalda Oskar'a aday olmuş ve bunlardan üç tanesini evine götürmüş.

 Anna Paquin bu filmle 'En Iyi Yardımcı Kadın Oyuncu'  dalında Oskar'ı alırken henüz 11 yıl 240 günlükmüş. Bu özelliği ile Akademi Ödülleri tarihinde en genç yaşta Oskar'ı alan 2. kişi olarak adını yazdırmış.

 İzlemek isteyenler için;

İyi seyirler

 Ama ben yerinizde olsam açar bir animasyon onu isterdim. :) 






5 yorum:

  1. Filmin müzikleri, atmosferi, kostümleri çok güzel. Ama rezil bir film dediğin gibi. İyi de bacım tavsiye etmiyorsan niye paylaştın :))

    YanıtlaSil
  2. İnsanları bilgilendirmek için. İzleyip boşuna zamanlarını çöpe atmasınlar diye. :)

    YanıtlaSil
  3. Link gözükmedi bende açamadım ama yıllar önce televizyonda Piyano diye bir film izlemiştim, bir kadın piyanosuyla hiç tanımadığı bir adamla görücü usulü evlenmeye ta Avustralya'ya gidiyordu. Adam psikopattı buna eziyet etti filan üzücüydü hakikaten o film mi? Ama kızılderili demişsin aynı isimli başka film de olabilir.
    Haklısın üzücü film izlemeyi sevmiyorum ama bazen 2. Dünya savaşı ile ilgili filmleri üzücü olsa da izliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet aynı filmden bahsediyoruz. Kızılderili yazarak yanlış bir ithafta bulunmuşum. Aborjinler yazmam gerekirdi. Hemen düzeltiyorum. Dikkatin için teşekkürler. 🌸

      Sil