4 Mayıs 2016 Çarşamba

Seven Years in Tibet / Tibet'te Yedi Yıl




 Kaç gün oldu bilmiyorum yazıp yazıp sildiklerim.

 İçimde volkanlar koptu ama ben söyleyemedim.

 Yorulmuşum ama fark edemedim.

 Ama yine de son gücümle sizin karşınızdayım.

 İşte tam da böyle bir zamanın filmi "Tibet'te Yedi Yıl"

 Kendi iç benliğini arayan bir dağcının hikayesi.

 Öyle ki bu dağcı arayışını Dalai Lama ile yapacak.

 1997 yapımı bir Brad Pitt filmi.

 Film vizyona girdikten sonra Brad Pitt'in Çin'e girişi yasaklanmış. Sebebini sorma,spoiler vermek istemem. :)

 Ruhunun sesini duymanda yardımcı olacağı kesin.

İyi seyirler








2 yorum:

  1. Sevemedim şu Brad ademini. O filmi ise çok merak etmeme rağmen hep yarısında yakaladım. Tibet gizemli geliyor bana. İzleyeceğim inşallah. Bu arada dönem dönem hepimizin içinde volkanlar kopabilir. Önemli olan o ateşten yanmadan çıkabilmek. Güzin abla rüyama girecek kaçayım :) ♥

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim Emine yorumun için. Çok haklısın. Oluyor insanda böyle geçiş dönemleri. Sanırım kapalı havalara gelemiyorum ben. Onun harici her şey güzel. :)

    YanıtlaSil