26 Mayıs 2016 Perşembe

Hercules / Herkül





 Bu aralar parçalı bulutlu hayatım, bir bakıyorum güneş açmış bir bakıyorum kapkara bulutlar.

 Yine de hep aklımda blog, acaba bugün ne hakkında yazsam hangi filmden bahsetsem...

 Yoğunum da biraz bu aralar. Malum sınav dönemi, ha bu arada yaz için kendime staj arıyordum, buldum, onun evrak işleri...  :)

 Dolayısıyla sizinle oturup iki lafın belini kıramadık. :(

 Özlüyorum sizinle konuşmayı, yeni bir ailem oldunuz sonuçta. :) İyiki gaza geldim de şu blogu açtım. :)

 Gel gelelim bugünkü filmimize...

 Film mi dedim afedersiniz, animasyon diyecektim.

 1997 yapımı Herkül animasyonunu izledim bir kaç gün önce.

 Fazla büyümüş olduğumu anladım bu film için. Biraz sıradan geldi bana, günümüz animasyonlarıyla kıyaslayıp durdum ister istemez...

 Yoğun bir konu, hızlı hızlı işlenmişti. Her şey çok cabuk oldu bitti.

 Bu arada; bunca zamandır izlediğim tüm animasyonlar arasında ilk defa bir başrol kızı çirkin buldum, bu da cabası...

 Bu filmi çocukken izleseymişim keşke, kesin daha farklı düşünürdüm hakkında...

 Neyse canım olumlu yanından bakarsak sizin cevrenizdeki minikler için güzel bir film olur. :)

 Herkül'ü ve diğer Yunan tanrılarını daha iyi tanıyıp Herkül'ün dünya tatlısı atı sevgili Pegasus hakkında hayallere dalarlar; keşke benim olsaydı da şuralara gitseydim...

 Minik kankilerim ve onlara bakan, onlarla film izlemek isteyen sevgili büyükler

İyi seyirler








6 yorum:

  1. bunu bilmiyom not aldım :)

    YanıtlaSil
  2. bugünkü yazıma bi baksanaaaa :)

    YanıtlaSil
  3. Sınavlarında başarılar canım ❤

    YanıtlaSil
  4. Merhaba, deepin blogunda görüp geldim takibe aldım bende beklerim :)

    YanıtlaSil
  5. Hoşgeldin bloguma, geliyorum bloguna en kısa zamanda. :)

    YanıtlaSil