9 Mart 2016 Çarşamba

She's All That / İşte Böyle Bir Kız



 İtiraflarda bugün,...

 Geçenlerde internette 'lise aşk filmleri'  adı altında arama yapiyordum. Birden karşıma she's all that adlı Amerikan yapımı bir film çıktı. Senaryosu tipik bir Amerikan gençlik filmi senaryosu. Okulun yakışıklı popüler çocuğu ile pek tanınmayan bakımsız genç kız arasındaki aşk hikayesi. Sonunda aradığım tarzda bir film bulma mutluluğu ile başladım onu izlemeye.

 Filmi izlerken okulun yakışıklı çocuğunun cool arkadaşlarından biri takıldı gözüme. Kimdi bu diye kendi kendime sorarken Paul Walker ismi dudaklarımdan dökülüverdi.

 Bende her hızlı ve öfkeli filmi hayranı gibi derin bir üzüntüye yaşamıştım ölüm haberini duyunca. O yüzden hiç beklemediğim bir anda karşıma çıkınca bayağı şaşırdım.

 Bazen imdm'nin meşhur filmlerinden sıkılıp kafa dağıtmak için izlediğim bu tarz filmler bana çok iyi geliyor. Bir anda ergenlik dönemindeki hayallerim, anılarım aklımda beliriyor bu tarz yapımlarda. Ardından 'nereden nereye gelmişim' diyorum kendi kendime.

 Belki sanatsal olarak çok bir şey ifade etmese de boş zamanlarınızı değerlendirmek için ideal bir yapım. Sonuçta hepimiz ufak bir kaçamağı hak ederiz. :)

 Bu arada nereden geldi aklına gece gece bu film diyenler için; başrolündeki oğlanın bugün doğum günüymüş. Bende bu şekilde iyiki doğdun demek istedim. :)

İyi seyirler 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder