24 Mart 2016 Perşembe

Kadın Aklı Erkek Aklı / The Ugly Truth



 Dün internette ünlü oyuncuların hangi bölümden mezun olduğuna dair bir araştırma okudum.

 Sırayla listedeki ünlüleri incelerken birden Gerard Butler'ın hukuk okuduğunu öğrendim.

 Kendi adıma söylemek gerekirse şok oldum. Çünkü ben daha kolay bir bölümden mezun olmuştur diye düşünüyordum o kişi için. Neden böyle düşündüm, Allah bilir...

 Uzatmayalım, haberi okuduktan sonra ki işim yakışıklı oyuncunun oynadığı filmlere bakmak oldu. Bu sayede günün filmini bulabilecektim. Bu araştırma sırasında da ufak şaşkınlığa uğradım. Çünkü sürekli adını duyduğum izleme listemdeki filmlerinden biri olan ve Türkiye'de 'kadın aklı erkek aklı' diye adlandırılan filmin başrol oyuncusu Gerard Butler'dan başkası değilmiş.

 Bir taşla iki kuş diyip bekledim geceyi. Saatler gece yarısını geçtiğinde filmin başlangıcındaki Katty Perry şarkısıda çalmaya başlamıştı.

 Filmim bittiğinde tatlı bir tebessüm doldurmuştu tüm yüzümü. Gerard Butler gerçekten iyi bir oyuncuymuş, ona tanık oldum. Diyeceksiniz ki; Elican adam hukuk mezunu, bırak da işini iyi yapsın, zeki adam... Haklısınız, ben biraz geç tanımışım adamı, ondan bu tepkilerim...

 2009 yılında vizyona giren orijinal ismi 'the ugly truth' olan film vakit geçirmek için, kafa dağıtıp eğlenmek için en iyilerinden. Sınav haftasına gireceğim bu dönemde psikolojik açıdan büyük bir yardımı oldu bana. Malum insan bazen tüm streslerinden kurtulmak için arar böyle filmler. :)

 Sizde benim gibi başarılı oyuncunun hukuk mezunu olduğunu öğrendiniz için filmlerini izlemek istiyorsanız bu film iyi bir başlangıç olacaktır. :)

İyi seyirler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder