23 Mart 2016 Çarşamba

Zaman/ In Time



 Uzun bir süredir kafamın içinde gezinen bir şarkı vardı. Sözlerini dahi bilmediğim şarkının müziğini mırıldanıyordum kendi kendime. Farkında bile değildim böyle davrandığımdan. Marketlerde, cafelerde, mağazalarda hep denk geldiğimiz ama adını bilmediğimiz şarkılardandı kendisi.

 Bir kaç kez sözlerini kendi kafamdan uydurup, internetten araştırmaya çalıştım. Ama nafile...  Bulamıyordum kendisini, nasıl saklanmışsa artık...

 Geçtiğimiz hafta sonu bir markette çalışıyordum. Arkada çalan nahoş müzik ve ben iyi bir takım olmuştuk. Tam işe kendimi kaptırmış, dalmış gitmişken benim şarkım çalmaya başladı. Nasıl bir heyecan bende ki! Kendimi Arsimet gibi hissettim. Evreka!

 Hemen telefonumdaki şarkı adı bulma uygulamasını kullandım, uzun süredir aradığım şarkıya kavuştum.

 Eskiden ne zormuş hayat. Sevdiği şarkıyı tekrar dinlemek için günlerce haftalarca radyo dinleyebilirmiş insanlar. Bizim zamanımızda ise bırakın günleri, o dakika o bilgiye ulaşmazsak, o saniye sevdiğimiz şarkı telefonumuza yüklenmezse öfkeden deliye dönüyoruz.

 Bazen çok üzülüyorum bu yıllarda yaşadığım için. Bu kadar hızlı akan bir zamanın bir parçası olduğum için. İdrak edemiyorum hangi yıldayım, hangi günde, kiminleyim ya da nerede...  Kafam allak bullak. Aranızda varsa bu zamanı kavrayabilen bana anlatabilir mi? Sanırım çoktan sınıfta kaldım ben bu konuda!

 Ünlü şarkıcı Justin Timberlake'in bir filmi var orijinal ismi 'in time'  diye. Türkiye'de 'zamana karşı' adı altında vizyona girmiş.

 2011 yılında vizyona giren filmin konusu da adından anlaşılacağı üzere zaman ve onun kullanımı. Değişik bir konusu var. Bilim kurgu sevenler için alternatif bir film. Ayrıca siz Justin Timberlake hayranı kızlar bu film tam size göre. :)

İyi seyirler 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder