24 Şubat 2016 Çarşamba

Into The Wild / Özgürlük Yolu



 Karavan istiyorum, bilmediğim ama hep gidip görmek istediğim yerler için...

 Yoruldum bu hayattan! Biraz yenilik lazım bana...

 Nefes almak istiyorum, hem de delicesine!

 Ah bir çıkış yolu olsa...

 Bu sözleri aklıma getiriyor ne zaman bir yerlerde Into the Wild sözünü duysam.

 İçim cız eder, ama hep severim o sözü. Bambaşka bir hayata adım atmamı sağladığı için.

 Ne demek şimdi bu, bambaşka hayat falan?

 Limitsizlikti, özgürlüktü, yeniden yapılanmaydı bambaşka hayat. Artık daha başka bakıyorum dünyaya. Daha bir güzel daha kolay.

 Kendimi keşfettim ben bu filmle. Insan olmayı, huzuru, insanın isterse yapamayacağı hiç bir şeyin olmadığını...

 Sessizliği öğrendim ben bu filmle. Sadece kalbinin derinliklerinden gelen o müziğin seni mutlu ettiğini ogrendim.

İyi seyirler. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder